Τετάρτη 9 Ιουνίου 2004

PostHeaderIcon Φακές Εγκλουβής


 


          Το περασμένο Πάσχα ένα πρωΐ ο κυρ-Νώντας έσκαβε τον κήπο. «Πώς τις φυτεύουν τις φακές, κυρ-Νώντα;» τον ρώτησα. «Τώρα είναι αργά πλέον, έφτασε Απρίλης», μ’ απαντά. «Αυτές πρέπει να τις φυτέψεις το Φλεβάρη.  Θα φρεζάρεις το χώμα, θα τις σπείρεις και άστες». «Πότισμα δεν θέλουν;» τον ξαναρώτησα. «Ε, λίγο στην αρχή, αλλά μετά πάνε μόνες τους», είπε εκείνος. «Ναι, αλλά το θέμα είναι κι ο σπόρος. Πού βρίσκει κανείς σπόρο;» τον ρώτησα εγώ. «Φακές φυτεύεις για σπόρο», μου εξήγησε. «Φακές Εγκλουβής;» επέμεινα. «Οι καλύτερες, αλλά είναι ακριβές!» απάντησε συνεχίζοντας να σκάβει. Εγώ έγινα πιο φορτικός, «πού θα βρώ σπόρο;» «Στο σούπερ-μάρκετ. Κι εγώ από κει παίρνω και φυτεύω», με αποστόμωσε. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, κυρίες και κύριοι, μου λύθηκε μια μεγάλη απορία. Ο τόπος κάνει τη φακή κι όχι η φακή τον τόπο.

Ετικέτες

Αναγνώστες

Στατιστικά