Κυριακή 17 Μαΐου 2009

PostHeaderIcon Η στέγη του απέναντι σπιτιού δεν έχει ξημερώσει


   Shelter over cover. Νέος τύπος διπλοστέγασης εισόδου. Η ιστορία της αρχιτεκτονικής έχει δείξει ότι το επόμενο στάδιο είναι η στέγαση των οικημάτων ενός οικοδομικού τετραγώνου και υπολογίζεται ότι σε 150 χρόνια όλη η πόλη θα είναι στεγασμένη με ενιαίο στέγαστρο σαν αραβικό σουκ.

υμνολογιον στεγησ
(Τα πάντα όλα περί στεγών)

Η στέγη χάθηκε
Όταν έρχεται το βράδυ
και με βρίσκει το σκοτάδι,
πέφτω πάνω στο κρεβάτι
και χαζεύω το φεγγάρι.
Βλέπω αστέρια και πλανήτες
που έχουν τεράστιους κρατήρες.
Διακρίνω γαλαξίες,
σαν βροχή πέφτουν κομήτες.
Μέσα σ’ όλη αυτή τη μέθη
βλέπω να ‘ρχονται τα νέφη.
Κάνω τότε μία σκέψη:
Πού να βρίσκεται η στέγη;!;

Οι Πέντε Εικογένεια
Η στέγη του απέναντι σπιτιού, δεν έχει ξημερώσει.
Χτυπάμε τους καφέδες στην κουζίνα
σαν διαδοχικοί βασανιστές.

Μες τη διαφάνεια του πρωινού
…Κι ενώ κάτω απ' τη στέγη μου γέρνω το μέτωπό μου
κι ακούω σκυμμένος του δικού μου κόσμου τις καμπάνες,
απ' έξω υπάρχεις εσύ: φως, στερέωμα, ουρανός.

Το σπίτι που γεννήθηκα
Το σπίτι που γεννήθηκα
αντί για φως
είχα ένα μάτι γυάλινο στη στέγη του.


Χέσ’ τα κουμπάρε!
Όταν με δεις
στη στέγη της ψυχής μου πως ανέβηκα
μη με συντρέξεις με αλόγιστη βοήθεια και δυσκολέψεις το ρυθμό της μοναξιάς μου.

Άρθρα

Ετικέτες

Αναγνώστες

Στατιστικά